سایه ها و تردیدها

رفت و بردش قصه ی دیدار را.....

سایه ها و تردیدها

رفت و بردش قصه ی دیدار را.....

سایه ها و تردیدها

زخمی بر او بزن عمیقتر از انزوا(پل الوار)
.
.
حرف هست تا دلت بخواهد، اما چه بنویسم که مرهمی باشد برای رنجهای مگو.........

آخرین نظرات

سانچی

سانچی 1

سلام

امروز شانزدهم دی ماه،روزیست که در حافظه ملت ما تا ابد تلخ خواهد بود، درست یکسال پیش در چنین روزی نفتکش سانچی در آبهای چین،جایی دور از وطن آتش گرفت و بعد از نه روز سوختن غرق شد و هرگز پیکرهای شریف بیست ونه تن از فرزندان این ملت پیدا نشد،نمیدانم هنوز هم کمیته های ویژه ی پیگیری فعال هستند یا نه؟ هنوز علت وقوع حادثه و ناتوانی از نجات دادن سرنشینان مورد توجه و بحث هست یا به سیاق فجایع دیگر تاریخ مصرف و استفاده تبلیغاتی از آن تمام شده، حال فرزندان و همسران و پدرها و مادران شهیدان سانچی چطور است؟کسی خبر دارد ؟کسی خبر میگیرد؟

نمیدانم و نمیتوانم قضاوت کنم اما امیدوارم حداقل رفتار شایسته و درخوری با بازماندگان شهدای سانچی شده باشد،غم انگیز است که عزیزت را از دست بدهی و حتی سنگ قبری برایت نماند که وقتی دلت گرفت بنشینی سر مزارش و عقده دل بگشایی.

چراهای بسیاری مانند همیشه و مانند همه حوادث و اتفاقاتی که در این چند ساله به وقوع پیوسته در ذهنها بدون جواب باقی مانده و بعد از مدتی مانور تبلیغاتی اثری از دلسوزان واقعی ملت نیست.به خانواده های داغدیده تسلیت میگم همین طور به ملت شریف و نجیب و عادت کرده ایران.

ارادتمند 

محسن راستگو

سانچی

  • دومان

نظرات  (۲)

روحشون شاد
یادشون جاوید ممنون از یادآوری حادثه سانچی باعث شد فاتحه ای که قرائت شود
پاسخ:
بله دقیقا یادشون جاوید، سپاس که محبت میکنید و به این وبلاگ لطف دارید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">