سایه ها و تردیدها

رفت و بردش قصه ی دیدار را.....

سایه ها و تردیدها

رفت و بردش قصه ی دیدار را.....

سایه ها و تردیدها

زخمی بر او بزن عمیقتر از انزوا(پل الوار)
.
.
حرف هست تا دلت بخواهد، اما چه بنویسم که مرهمی باشد برای رنجهای مگو.........

آخرین نظرات

ساغرم شکست ای ساقی(طاقتم ده)

سلام

ترانه ای که امروز به اشتراک میگذارم به اعتقاد من یکی از بینظیرترین و جزو ماندگارترین ترانه های موسیقی ماست.آهنگ این ترانه از ساخته های استاد همایون خرم با شعری از زنده یاد معینی کرمانشاهی و اجرای بانو مرضیه میباشد اما در طی سالیان گذشته تعداد دیگری از خوانندگان هم این اثر را اجرا کرده اند که به نظر من هیچ کدام به زیبایی و دلنشینیه اجرای بانو مرضیه نبوده است از جمله کسانی که این ترانه رو اجرا کرده اند سالار عقیلی، جهان، شهلا سرشار،گلپا و مصطفی مداحی میباشند.

یک اجرای بی کلام بینظیر نیز از این اثر در سابقه ی موسیقی ماندگار شده که جناب فرید فرجاد هنر آفرینی کردن، که هر دو رو اینجا بارگذاری میکنم امیدوارم بپسندید و لذت ببرید.

نکته بسیار مهم: من فکر میکنم در ابتدای راه اندازی این وبلاگ توضیح داده باشم که برای علایقم اینجا را راه اندازی نموده ام و اگر ترانه و موسیقی ای اینجا منتشر میشه و نکته ای درباره اون اثر نوشته میشه به یقین نظر کارشناسی نیست چون من کارشناس در حوزه موسیقی نیستم تنها یک شنونده پر و پا قرص این عرصه هستم و نظرات شخصیه خودم رو در مورد اون اثر مینویسم و میخواهم شما رو هم در لذتی که برده ام شریک کنم همین و بس.

دیگر اینکه در ایتدا هم نوشته ام هرگز هرگز ادعایی در خصوص داستان و شعر نداشته ام ولی در این عرصه پیگیرم و تلاش خودم را میکنم حال حتما خوانندگان و  آینده مشخص خواهد کرد که نتیجه چه بوده و خواهد شد.بنده خدایی طی یک پیام بی ادبانه که متاسفانه علرغم میل باطنی مجبور شدم پاکش کنم انهامی رو نسبت به سرقت ادبی و کپی برداری از متون دیگه مطرح کرده بود البته بدون ذکر مورد و بصورت کلی گویی،اینجا لازم میدونم به چند نکته اشاره کنم یک اینکه من هنوز اینجا متن ادبی و یا داستان خاصی منتشر نکرده ام که مورد حمله قرار گرفتم حال اگر مطلبی رو منتشر کرده بودم و موردی در اون بود حق با ایشون بود ولی دیکته ننوشته که غلط نداره و نکته دیگر اینکه در تمام مطالبی که تا امروز نوشته ام و به احتمال زیاد منتشر خواهم کرد حتی اگر جمله ای از جایی و کسی بوده باشد و من استفاده کرده باشم خواهشنمدم اطلاع دهید تا همین جا عین پیامتون رو منتشر کنم و همه جا اعلام کنم که من سرقت ادبی کردم.

در هر صورت خواننده خودش بهتر از همه متوجه اغراض و تنگ نظری عده ای معلوم الحال خواهد شد.اما چرا پیام را پاک کردم؟دلیل اینجاست که اگر همین موضوع مربوط به ادبیات و بیسوادی من و این قبیل حرفها بود به شدت استقبال میکردم و با کمال میل میپذیرفتم و در خصوصش بحث و تبادل نظر میکردیم اما یک بخش این موضوع بود و بخش دوم توهین و سراسر عقده گشایی و حسادت بود و ماهیت این فرد هم برای من مشخص است و برای باقی هم و این انسان نماهای کوتوله نیازی به توضیح و شرح ندارند و من بدلیل اینکه ممکن بود نوشته ایشون سوتفاهم و شاید جنجال درست کنه مجبور به پاک کردن شدم .چون اینجا را، برای آرامش، برای فرار از روزمرگی، برای غرق شدن در رویاها و موسیقی و شعر و داستان راه اندازی کرده ام نه برای جنجال و جنگ و عقده گشایی،در هر صورت گذشته و برای من اهمیت ندارد پیامهای پر از مهرتون در چند روز گذشته اینقدر برای من انگیزه بخش بوده که با تمام وجود ادامه خواهم داد،بسیار پوزش میطلبم که مجبور به انتشار این متن شدم بیش از این وقت گرانبهاتون رو نمیگیرم و دعوت میکنم از همگی برای شنیدن و لذت بردن از این موسیقی فاخر.

ارادتمند محسن راستگو

معینی کرمانشاهی

فرید فرجاد

  • دومان

نظرات  (۵)

  • همسایه دیوار به دیوار
  • در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم
    سرزنش ها گر کند خار مغیلان غم مخور

    بدون شک انسانهای شجاع همیشه شجاعانه حرف خود را میگویند اما این ترسوها هستند که با ترس و وحشت، نقاب بر چهره زده و از پشت نقاب ناسزا میگویند و عقده می گشایند....

    امیدوارم این نظر منتشر شود تا پاسخی باشد برای مخاطب اصلی اش!
    پاسخ:
    امیدوارم برسد
    مهم کاری هست که ادم رو آروم و شاد نگه می داره بقیه چیز ها اهمیتی نداره .شاد باشید همیشه
    پاسخ:
    حتما همین طوره سپاس🌹🌹🌹
    عزیزم نذار این سنگ ریزه ها مانعی جلوی قدم های بزرگ و ارزشمندت باشن. انتقاد ارزنده قابل احترامه ولی اینگونه تهمت ها و کلمات سنگین تو خالی ارزشی نداره . محکم تر و قدرتمند تر به کارت ادامه بده که بهترین ها در انتظارته♥️💋🙏
    پاسخ:
    هر چیز که در پی آنی آنی🌹🌹🌹🌹
  • بازمانده خیابون اسکندری
  • عزیز جان حرف ها را حضوری زدیم در خصوص شعر و موسیقی. ارجاع میدهم به حرفهای لوریس چکناواریان در شب موسیقی شبکه چهار. بعضی شعر ها وزنش سکته داره میمونه چون شخص حرفی زده از خودش و ناظر بیرونی شعر را متناظر حال خودش یافته. موسیقی گاهی تصنیفی موسیقی اگر در دانشگاه تدریس بشه هزار نقد برش می نویسند اما حلق الله تو کوچه و خیابون میخوننش تمش رو با سوت توی کوچه های آخرشب تنهایی برای فرار از تنهایی میزنند. موسیقی و شعر رو مردم خودشون انتخاب می کنند ما تنها عرضه کننده تیم و لا غیر
    در پناه خدا باشی
    پاسخ:
    لذت مباحثه با شما بینظیره رضا جان🌹🌹🌹
    باز هم‌یه اهنگ عالیه دیگه 
    ممنون

    پاسخ:
    خوشحالم که دوست داشتید🌹🌹🌹
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">