سایه ها و تردیدها

رفت و بردش قصه ی دیدار را.....

سایه ها و تردیدها

رفت و بردش قصه ی دیدار را.....

سایه ها و تردیدها

زخمی بر او بزن عمیقتر از انزوا(پل الوار)
.
.
حرف هست تا دلت بخواهد، اما چه بنویسم که مرهمی باشد برای رنجهای مگو.........

آخرین نظرات

دریغا دریغا یک ترانه ماندگار دیگر

الهه

سلام

امروز با توجه به موردی که دیروز جناب حراست گوشزد کردند تا اونجا که در توانم بود دیرتر اومدم سرکار که رضایت همه رو جلب کنم.البته از شروع برنامه 90 در روزهای دوشنبه توفیق اجباری شده که سه شنبه ها رو دیرتر سر کار حاضر بشم حالا خدا میدونه که تا کی مدیران تحمل میکنن .بگذریم امروز براتون ترانه ای انتخاب کردم که شنیدنش برای خودم ماجرای جالبی داشت.

اول از اینجا بگم که سال 1386 که اینجا استخدام شدم شاید یکی از بهترین اتفاقات زندگیم رقم خورد ،قطعا استخدام در اداره بهترین نبود چون من تا حالا ندیدم کسی از همکارام بگه که من خوشحالم  اینجا کار میکنم ،نه اینجا بلکه در هیچ ارگان دیگه ای هم ندیدم ،کلا نارضایتی یکی از خصوصیات بارزخنده ما ایرانیهاست . جمعیت شاکیی هستیم به کسی هم ربطی نداره دوست داریم اینجوری باشیم.

از موضوع دور نشم ؛در این سازمان با شخصی آشنا شدم و دوستی عمیقی بین ما شکل گرفت که خدا رو شکر تا امروز ادامه داره و  در این مدت خیلی چیزها از این آدم یاد گرفتم ،از خوشبختی من ایشون یکی از شاگردای نزدیک استاد همایون خرم بود و از طرفی در وادی موسیقی به جرات میتونم بگم به تنهایی یک دایره المعارفه و جدای از اون ارتباطات و روایط جالبی  با خیلی از هنرمندان به نام قدیم و جدید داره ،نمونه اش ارتباط صمیمی با روانشاد استاد تورج نگهبان بود و خیلی های دیگر که حالا در آینده از ماجراهای من و دوستم بیشتر براتون خواهم نوشت ,در اثر این آشنایی و دوستی من از فرصت سو استفاده میکنم و موسیقی های کم یاب و گاها نایاب رو یا با روشهای انسانی و گاهی هم غیرانسانی بدست می آرم که خیلی از این موسیقی ها شاید تو اینترنت پیدا بشه و خیلی ها هم شاید پیدا نشه، ولی مطمئنم با این کیفیت و اجرای درست و اصلی پیدا نخواهد شد چون میدونم که دوست شریف من برای ثانیه به ثانیه این موسیقی ها چقدر انرژی و زمان و عشق گذاشته و خودش ویرایش رو انجام داده.

در هر صورت روزی ترانه ای رو در منزل دوستم شنیدم و به دلایلی خیلی عمیق دل ندادم به ترانه ولی فایلش رو همون شب با باقی ترانه ها به سرقت بردم، این ترانه داخل فلش من بود و تا مدتها همین که به این ترانه میرسیدم ردش میکردم تا اینکه یک بار حسب اتفاق این ترانه رو کامل و با گوش جان شنیدم و بارها به خودم لعنت فرستادم که چرا این همه مدت این لذت رو از دست دادم.

موسیقی این اثر جدای از اجرا و ترانه که هر دو بینظریند طوری در جان آدمی رسوخ میکنه که اگر این موسیقی رو بدون ترانه هم بشنوی نت ها خودشون کار کلمات رو میکنن ،حتما حتما گوش کنید و در خلوت خودتون هم گوش کنید و لذت ببرید از اینهمه هنر و عشقی که در این ترانه جاریست .

آهنگسازی و اجرای ویولن از روانشاد استاد مهندس همایون خرم

ترانه از روانشاد استاد تورج نگهبان (بعدها در پستی مجزا حتما در مورد تورج نگهبان خواهم نوشت)

اجرا از روانشاد بانو الهه

دکلمه ابتدای ترانه آذر پژوهش

استاد تورج نگهبان

بشنوید و لذت ببرید و مرا هم با دادن نظر در احساستان شریک کنید

ارادتمند

محسن راستگو

مهندس همایون خرم

  • دومان

نظرات  (۴)

داشتن یه همکار هنرمند عالیه 
که من این شانس رو داشتم باهاتون اشنا بشم
موسیقی هم عالی بود ممنون
موفق باشید همیشه
پاسخ:
خیلی ممنونم لطف شماست
خوشحالم که خوشتون اومده
♥️💋🙏👌👌👌
پاسخ:
ناقابل بود
عالیه این آهنگ👌👌👌 خوبه که ما هم چنین دوستای هنردوستی داریم که قدر هنر رو‌میدونن
پاسخ:
ممنونم مثل خود شما دقیقا
  • فاطمه حشمت
  • عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی لذت بردم خیلییییییییییییی🙏
    پاسخ:
    خوشحالم که مورد پسندتون واقع شده
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">