سایه ها و تردیدها

رفت و بردش قصه ی دیدار را.....

سایه ها و تردیدها

رفت و بردش قصه ی دیدار را.....

سایه ها و تردیدها

زخمی بر او بزن عمیقتر از انزوا(پل الوار)
.
.
حرف هست تا دلت بخواهد، اما چه بنویسم که مرهمی باشد برای رنجهای مگو.........

آخرین نظرات

چون گل همراه نسیم ؛ ترانه ای جاوید

سلام

اولین ترانه ای که در این وبلاگ بارگذاری میکنم ترانه ی چون گل همراه نسیم ،

یکی از زیباترین ترانه هایی است که تا به امروز شنیده ام و از دیدگاه من میتواند در لیست ترانه های ماندگار قرار گیرد.

آهنگسازی این اثر از استاد گرانقدر و جاوید مهندس همایون خرم و ترانه از استاد بیژن ترقی میباشد و اجرای ترانه بعهده بانو مهستی بوده کهبه زیبایی هر چه تمامتر اجرا شده در واقع به اعتقاد من این ترکیب از خواننده ، آهنگساز و ترانه سرا قطع به یقین یک معجزه می آفریند.

اجرای دیگری هم به تازگی از این اثر توسط هنرمند خوب کشورمان جناب معتمدی انجام شده که  هر دو اجرا را برایتان بارگذاری میکنم .

این ترانه برای من جایگاه، خاص و ویژه ای دارد. همه ما با شنیدن موسیقی برایمان خاطراتی زنده میشود که لذت شنیدن را چند برابر میکند و گاهی فکر میکنم شاید یک اثر حتی خیلی هم قوی نباشد اما خاطراتی که با آن ساختی آنقدر برایت عزیز هستند که دیگر موسیقی را نمیشنوی بلکه صدای خاطراتت است که میخواند البته این ترانه جدای از موضوع است .

آرزوی بهترین اتفاقات و خاطرات خوب برایتان دارم 

بشنوید و لذت ببرید

خوشحال میشوم احساستان را به اشتراک بگذارید

ارادتمند

متن ترانه

چون گل همراه نسیم میرقصد دل ببرم
من مست و باد صبا میریزد گل به سرم

چون پروانه عشق گل به سر دارم
صحراها را زیر بال و پر دارم

بینم هر شب من به عالم رویاآید سویم آشنایی از صحراب خدااااااا

در انتظار توام تو بیااا
که بیقرار توام

بازآ تو گل بشو من گلشن
بگذار سرت به دامان من
بازآ تو می بشو من ساغر
گرمی بده تو بر جان من
دستم بگیر و یک دم بگذار
لب بر لبان سوزان من بخدااا
در انتظار توام تو بیااا
که بیقرار توام
ای از عشقم نگرفتی هوس
یک دم بر ما بگذر
من برگ گل تو نسیم سحر
دستم با ناز تو بگیر و ببر

چون پروانه عشق گل به سر دارم
صحرا ها را زیر و بال و پر دارم بخداااا

در انتظار توام تو بیااااا
که بیقرار توام

  • دومان

نظرات  (۲)

به و به ♥️👌
پاسخ:
ارادتمند
صدای خاطره های خووووب👌👌👌
پاسخ:
دقیقا صدای خاطره های خوب 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">